Методична сторінка
Педагог – ключова постать у сучасному освітньому процесі, наставник учнів.
Від його підготовки залежить якість освіти, рівень духовної культури суспільства, утвердження демократичних принципів та процесів.
Методична робота педагога – усвідомлена, цілеспрямована, планомірна та неперервна робота, спрямована на вдосконалення власної теоретичної підготовки, необхідної для практичної діяльності. Результатом методичної роботи педагога є формування творчої активності, розвитку ініціативи педагога, узагальнення й поширення його досвіду, зростання авторитету.
Структура методичної роботи ДНЗ “Полонський агропромисловий центр професійної освіти” складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів, які відповідають цілям і завданням, що стоять перед професійно-технічним навчальним закладом. Методична робота втілюється у різних формах, методах і засобах.
У Центрі здійснюється колективна та індивідуальна методична робота. Колективні форми методичної роботи використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації освітнього процесу, аналізу результатів колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, пошуково-технічної та педагогічної інформації. Такими формами є: педагогічна рада, методичні комісії, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, школи професійної майстерності, передового досвіду, науково-практичні конференції, педагогічні читання, тощо.
Педагогічний колектив навчального закладу працює над єдиною методичною проблемою:“Впровадження компетентнісного підходу в освітній процес“.
У Центрі працює вісім методичних комісій:
- Методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання професій громадського харчування,
- Методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання професій швейного виробництва.
- Методична комісія викладачів та майстрів виробничого навчання будівельних професій.
- Методична комісія майстрів виробничого навчання та викладачів електротехнічних професій та професій папероробної промисловості.
- Методична комісія майстрів і викладачів сільськогосподарських професій.
- Методична комісія викладачів загальноосвітніх дисциплін
- Методична комісія викладачів природничих та суспільних дисциплін
- Методична комісія класних керівників та вихователів
Основним змістом роботи методичних комісій є:
– розробка, розгляд робочої навчально-програмної документації, її аналіз, внесення коректив у навчальні програми;
– оновлення змісту навчання і виховання, забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів і програм, поурочно-тематичних планів;
– вивчення і використання у навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, передового досвіду навчання та виховання, аналіз результатів цієї роботи;
– проведення роботи з комплексно-методичного забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів, створення необхідних засобів навчання;
– аналіз стану і результатів навчально-виробничого і навчально-виховного процесів, в якості знань, умінь і навичок учнів, рівня їх вихованості і професійної культури.