Методична комісія викладачів та майстрів виробничого навчання професій громадського харчування

Основні завдання методичної комісії.

       “Підвищення якості навчально-виховного процесу.”

 

       Склад методичної комісії

професій громадського харчування

  1. Багінська Вікторія Йосипівна – майстер виробничого навчання;
  2. Маникіна Тетяна  Миколаївна – майстер виробничого навчання;
  3. Одюшина Лілія Валентинівна – викладач професійно-теоретичної підготовки;
  4. Сочинська Ірина Валентинівна – майстер виробничого навчання.
  5. Крижановська Юлія Володимирівна – майстер виробничого навчання.

Проблема над якою працює методична комісія

«Вибір форм і прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів» 

Робота методичної комісії за жовтень 2022-2023 н.р. 

На засіданні методичної комісії  25 жовтня 2022 року було розглянуто і обговорено наступні питання порядку денного:

  1. Вивчення наказів, положень, з навчально – методичної роботи, обговорення заходів для їх реалізації.
  2. Розробка завдань для проведення поетапної атестації.
  3. Обговорення методичної розробки відповідно до переліку.

Робота між засіданнями

  1. Надання методичної допомоги членам комісії.
  2. Організація роботи з обміну досвідом викладачів та майстрів виробничого навчання.

Робота методичної комісії за вересень 2022-2023 н.р. 

На засіданні методичної комісії  01 вересня 2022 року було розглянуто і обговорено наступні питання порядку денного:

  1. Розгляд та погодження плану роботи методичної комісії на навчальний рік.
  2. Погодження поурочно-тематичних і модульно-поурочних планів, переліків навчально – виробничих робіт на 2022 – 2023 навчальний рік.
  3. Розгляд та затвердження переліку пробних кваліфікаційних робіт з професії «Кухар» ІІІ розряду, 22 група
  4. Затвердження тем методичних розробок та графіка проведення відкритих уроків.
  5. Розгляд та затвердження програми виробничої практики з професії «Кухар» ІІІ розряду, 22 група.
  6. Розгляд та затвердження переліку пробних кваліфікаційних робіт з професії «Кухар» ІV розряду, 32 група
  7. Розгляд та затвердження програми виробничої практики з професії «Кухар» ІV розряду, 32 група.
  8. Розгляд комплекту навчально-програмної документації для підготовки кваліфікованих робітників з професії кухар; офіціант.
  9. Розгляд індивідуальних планів професійного розвитку на 2022-2023 н.р.
  10. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо організації змішаної форми навчання.

Робота між засіданнями

  1. Надання методичної допомоги членам комісії.
  2. Інноваційний підхід до викладання  предметів.

Аналіз роботи методичної комісії за ІІ-й семестр 2021-2022 н.р.  

Методична комісія працювала над методичною темою: “Впровадження компетентнісного підходу в освітній процес”.

Постійно проводилася робота щодо покращення комплексно-методичного забезпечення навчально-виробничого процесу, вивчалися та розроблялися шляхи впровадження сучасних педагогічних та виробничих технологій.

Активно впроваджувались та вдосконалювались такі форми освітнього процесу, як дистанційне та змішане навчання.

Під час дистанційного навчання викладачі та майстри виробничого навчання використовували такі платформи як: ZOOM, Google Meet, Google Клас, Classtime, за допомогою якої відбулось не тільки активне розміщення викладачами навчальних матеріалів, реалізовано спілкування «учень-викладач», але й здійснювалось управління навчальним процесом.

Кожен член комісії працював над індивідуальною методичною проблемою, планував проведення відкритих уроків та позакласних заходів, доповідей, виступів. Також приймали участь у засіданнях обласних методичних секцій.

Згідно плану були проведені і обговорені відкриті уроки:
«Приготування салатів і холодних закусок з м’яса» (Сочинська І.В.), «Меню і прейскуранти» (Маникіна Т.М.), «Технологія приготування прісного тіста та виробів з нього» (Одюшина Л.В.).

Підготовлені членами комісії доповіді: «Впровадження інноваційних методів навчання на уроках виробничого навчання» –Маникіна Т.М., «Розвиток професійних компетентностей здобувачів освіти на уроках виробничого навчання» – Крижанівська Ю.В., «Удосконалення методики проведення тематичного оцінювання на уроках виробничого навчання» – Сочинська І.В.

Проведено засідання круглого столу «Діяльність методичної комісії – потужний фактор педагогічного впливу на формування компетентностей креативної особистості майстра», на якому обмінялись досвідом майстри виробничого навчання та викладачі професійно-теоретичної підготовки.

Розглянуто і обговорено завдання для поетапної атестації учнів групп 32  з професії «Кухар. Офіціант».

В кінці ІІ семестру проведений аналіз роботи методичної комісії, аналіз підготовки кабінетів і майстерень до 2022-2023 навчального семестру.

Обговорено пропозиції щодо планування роботи методичної комісії на 2022-2023 навчальний рік.

Підведено підсумків роботи методичної комісії за 2021-2022 навчальний рік.

Робота методичної комісії за червень 2021-2022 н.р.  

На засіданні методичної комісії  17 червня 2022 року було розглянуто і обговорено наступні питання порядку денного:

  1. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичної комісії на 2022-2023 н.р.
  2. Обговорення підсумків виконання навчальних планів та програм.
  3. Підведення підсумків роботи методичної комісії за 2021-2022 навчальний рік.

Робота між засіданнями

  1. Надання методичної допомоги членам комісії.
  2. Профорієнтаційна робота.

Робота методичної комісії за травень 2021-2022 н.р.  

На засіданні методичної комісії  23 травня 2022 року було розглянуто і обговорено наступні питання порядку денного:

  1. Внесення пропозицій щодо планування роботи на 2022 – 2023 н.р. та підготовка матеріалів для перспективного планування роботи метод комісії.
  2. Обговорення новинок методичної літератури
  3. Розгляд та обговорення методичних розробок.

Робота між засіданнями

  1. Надання методичної допомоги членам комісії.
  2. Профорієнтаційна робота.

Робота методичної комісії за квітень 2021-2022 н.р.  

На засіданні методичної комісії  18 квітня 2022 року було розглянуто і обговорено наступні питання порядку денного:

  1. Обговорення методичної розробки відповідно до переліку.
  2. Проведення взаємовідвідування уроків, позаурочних і виховних заходів.
  3. Підвищення фахової та методичної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання.

Робота між засіданнями

  1. Надання методичної допомоги членам комісії.
  2. Звіти про поновлення дидактичного матеріалу з предметів професійно -теоретичної підготовки та виробничого навчання.

Робота методичної комісії за березень 2021-2022 н.р.  

На засіданні методичної комісії  17 березня 2022 року було розглянуто і обговорено наступні питання порядку денного:

  1. Аналіз та обговорення результатів діагностичного анкетування.

 

  1. Обговорення методичної проблеми на тему: «Шляхи усунення прогалин у знаннях учнів».

 

  1. Обговорення методичної розробки відповідно до переліку.

 

  1. Про роботу педагогічних працівників   над  індивідуальною  методичною  темою.

Робота між засіданнями

  1. Надання методичної допомоги членам комісії.

 

  1. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках  теоретичного   та виробничого навчання.

Робота методичної комісії за лютий 2021-2022 н.р.  

На засіданні методичної комісії  17 лютого 2022 року було розглянуто і обговорено наступні питання порядку денного:

1. Обговорення підготовлених матеріалів для методичних розробок  майстрів виробничого навчання.

2. Робота над комплексно-методичним забезпеченням предметів.

3. Звіти викладачів щодо поповнення тематичних та поурочних папок.

4. Розробка завдань для проведення поетапної атестації

Робота між засіданнями

1. Надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим майстрам.

2. Підготовка пропозицій щодо удосконалення навчально-програмної документації.

 

Робота методичної комісії за cічень 2021-2022 н.р.  

На засіданні методичної комісії  20 січня 2022 року було розглянуто і обговорено наступні питання порядку денного:

1. Розгляд та погодження переліків і планів виробничого навчання на другий семестр 2021-2022 навчального року.

2. Обговорення методичної розробки відповідно до переліку.

3. Робота педагогічних працівників над індивідуальною методичною темою.

4. Шляхи підвищення якості проведення уроків виробничого навчання.

Робота між засіданнями

1. Надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим майстрам.

2. Проведення моніторингу рівня знань, умінь, навичок учнів за І семестр навчального року.

Аналіз роботи методичної комісії за І-й семестр 2021-2022 н.р.  

Методична комісія працювала над методичною темою: “Впровадження компетентнісного підходу в освітній процес”.

Постійно проводилася робота щодо покращення комплексно-методичного забезпечення навчально-виробничого процесу, вивчалися та розроблялися шляхи впровадження сучасних педагогічних та виробничих технологій.

Активно впроваджувались та вдосконалювались такі форми освітнього процесу, як дистанційне та змішане навчання.

Під час дистанційного навчання викладачі та майстри виробничого навчання використовували такі платформи як: ZOOM, Google Meet, Google Клас, Classtime, за допомогою якої відбулось не тільки активне розміщення викладачами навчальних матеріалів, реалізовано спілкування «учень-викладач», але й здійснювалось управління навчальним процесом.

Кожен член комісії працював над індивідуальною методичною проблемою, планував проведення відкритих уроків та позакласних заходів, доповідей, виступів.

Згідно плану були проведені і обговорені відкриті уроки:
«Приготування
солодких страв та напоїв» (Сочинська І.В.), «Декантування вина» (Маникіна Т.М.), «Приготування бутербродів з інноваційними елементами оформлення» (Одюшина Л.В.).